مقالات

بهترین مارک لامپ ال ای دی

بهترین برند لامپ ال ای دی

شاید تا کنون برای شما هم این سوالات پیش آمده باشد که بهترین مارک لامپ ال ای دی کدام است؟ برای خریداری بهترین لامپ ال ای دی سراغ چه برندی برویم؟ یا اینکه بهترین مارک لامپ ال ای دی خانگی چیست؟ شاید هنگامی که در زمان های قدیم خانه با شمع روشن می گردید هیچکس فکرشم را هم نمیکرد که روزی روشنایی بخش مهمی از دکوراسین یک خانه باشد. برای خریداری بهترین برندهای لامپ ال ای دی به شما پیشنهاد میکنیم سری به وبسایت فروشگاه ریاحی بزنید، این فروشگاه سعی دارد همیشه به روز ترین و بهترین برندها را برای فروش قرار دهد.

عموما تفاوت هایی میان لامپ های ال ای دی و لامپ های رشته ای یا کم مصرف وجود دارد که توجه زیادی به آن نداریم، بر خلاف لامپ هایی که مدت ها پیش از آن ها استفاده می کردیم و مارک های مختلفشان تفاوت زیادی باهم نداشتند، ال ای دی به شکلی دیگر است. لامپ های ال ای دی بی‌کیفیت در کنار اینکه زود می‌سوزد، دارای راندمان کمی نیز هستند. از طرفی دیگر نور لامپ برندهای بی‌کیفیت سوسو می‌کند که موجب سردرد خواهد شد. لامپ های ال ای دی با بهره بری از دیودهای تولیدکننده نور، روشنایی را به وجود می آورند. این لامپ ها به طور معمول نود درصد انرژی دریافتی را به نور تبدیل می کنند و موجب می شوند انرژی کمی به هدر برود، در ادامه با هم بهترین مارک های لامپ ال ای دی را به ترتیب کیفیت مورد بررسی قرار می دهیم.

انواع برند لامپ ال ای دی

لامپ افراتاب: با توجه به رضایتی که از مصرف کنندگان دریافت شده است، بدون اغراق می‌توان گفت افراتاب بهترین مارک لامپ ال ای دی ایرانی است. افراتاب از پر طرفدارترین برندهای حوزه روشنایی در بازار ایران می باشد که انواع مارک لامپ ال ای دی را، در توانایی‌های گوناگون، به بازار عرضه می‌نماید. افراتاب از توان 5 وات تا توان‌های بیشتر از 100 وات لامپ تولید می نماید. لامپ‌های افراتاب از با کیفیت ترین ها هستند و نور زیبا و ملایمی نیز دارند. این لامپ ها  در چهار رنگ نور زرد، طبیعی (سفید سرد)، مهتابی و مهتابی سرد به بازار عرضه می گردند.

این لامپ ها  به مدت دو سال ضمانت داشته و مناسب برای روشنایی اداری و مسکونی هستند. همچنین شرکت افراتاب انواع لامپ صنعتی و کارگاهی را هم به بازار عرضه می‌نماید که توان بیش از 80 وات را دارا هستند. سایر مزیت های افراتاب، قیمت مقرون به صرفه آن علاوه بر تنوع خوب می باشد که موجب شده به یکی از بهترین برندهای لامپ در ایران تبدیل شود.

مطالعه :  پروژکتور SMD و مزایای آن

لامپ نور: همچنین شرکت نور یکی از قدیمی ترین فعالان در حوزه روشنایی می باشد که انواع لامپ ها را با فناوری های گوناگونی در بازار ایران عرضه می نماید و یک برند محبوب به شمار می رود. این شرکت در سال 1984 ضمن تولید لامپ های رشته ای تاسیس گردید و امروزه نور در حال تولید انواع مختلفی از لامپ ها است، شامل رشته ای ، بخار جیوه ، بخار سدیم ، صرفه جویی در انرژی ، کلرید فلز ،  LED و غیره.

اینها دو برند از بهترین مارک لامپ ال ای دی در بازار بودند، که میتوانید آنها را در فروشگاه ریاحی پیدا کنید، حالا انواع مختلفی از لامپ های ال ای دی وجود دارد که شامل حبابی، شمعی و اشکی، هالوژنی، فیلامنتی، قارچی، نواری و ریسه ای و… هستند. از این رو بهترین مارک لامپ LED دو ریسه ای دارای نوری زیبا می باشد.

رنگ نور ال ای دی

عموماً رنگ نور ایجادشده توسط لامپ ال ای دی سفید است و روشنایی آن مثل روشنایی طبیعی روز می باشد،و این باعث میشود تا آسیبی به چشم وارد نکند. امروزه به علت زیاد بودن هزینه انرژی تا آنجایی که امکان دارد سعی می گردد از وسایل و تجهیزات کم مصرف در ساختمان استفاده شود.

همچنین بهتر است درباره پاور ال ای دی که جزء اولین لامپ ها در صنعت برق و روشنایی بوده است بدانید، این لامپ ها دارای دیودهای نوری با جریانی بیشتر از نیم وات می باشند و در دو نوع یک وات و سه وات تولید می گردند.

کلام آخر

اگر به دنبال بهترین مارک لامپ ال ای دی جدید یا اینکه بهترین مارک لامپ ال ای دی ساخت ایران میگردید میتوانید به سراغ مارک هایی که در بالا اشاره شد بروید. تنوع مدل های مختلف لامپ های‌ ال‌ای‌دی با قیمت هایی گوناگون ممکن است بسیار به چشم بخورد، بنابراین در هنگام خریداری لامپ LED از فروشگاه ها، داشتن اطلاعات کافی و توجه نمودن به نوع کاربرد اهمیت بسیاری خواهد داشت. ضمن آشنایی با انواع لامپ های ال‌ای‌دی، کاربرد لامپ LED و مشاهده قیمت هایی مناسب با ما تماس بگیرید. در این مجموعه شما قادر هستید با توجه به نوع مصرف (مسکونی، اداری، تجاری وغیره) با مناسب‌ترین محصولات LED آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *